Nusa penida deel 1

14 maart 2018 - Nusa Penida, Indonesië

Hey!

Mijn startweek in nusa was tot hiertoe nog niet echt rozengeur en manenschijn. De dag dat ik aankwam was ik spijtig genoeg al hevig verbrand. Dat betekende dus lange broeken de volgende dagen. Wat in 29°C niet zo aangenaam is.
Verder hadden we een rat in onze kamer, geen leuke suprise. Gelukkig kregen we meteen een andere slaapkamer.
Het werk hier is al een geluk leuk. De aquariums kuisen, de schildpadden proper maken met een tandenborstel, de schildpadden eten geven.
Het enige wat een nadeel is dat we ook op het strand moeten zoeken naar krabben en vuilnis rapen, dit is in de blakke zon en we mogen geen zonnencrème dragen omdat dit slecht is voor de schildpadden.
Mijn dagen bestaan uit werken, naar het zwembad gaan, werken en terug naar het zwembad en savonds iets drinken.
Vandaag bezochten we na het werk nog wat mooie plekken, zoals broken beach, angel's billabong, en kelingking beach. De natuur daar is gewoon zo prachtig en puur. Spijtig wat wolken en regen, maar toch mooi.
Morgen gaan we in de namiddag naar crystal beach en s'avonds hebben we normaal een kampvuur op het strand.

Vele groetjes! Xxx

Ps sorry dat er niet zoveel foto's verschijnen, maar ik heb niet altijd genoeg internet om ze online te krijgen. Ik probeer er nog te posten en anders verschijnen er wel wat op Facebook.