Dag 1: de dag van aankomst

4 maart 2018 - Ubud, Indonesië

Dag mijn schatjes van patatjes aan het thuisfront!

Ondertussen ben ik veilig aangekomen op mijn eerste verblijfplaats in Ubud. Het was een lange, vermoeiende en niet altijd zo'n gemakkelijke reis, maar dat werd allemaal goed gemaakt met de prachtige uitzichten die ik alleen nog maar uit de taxi kreeg. Dan kwam ik in het hotel... Een redelijk simpel hotelletje, maar met fantastisch en vriendelijk personeel. De tuin is super gezellig. Terwijl ik de blog schrijf, geniet ik even van de rust (wat ook wel mag na wat weinig slaap 😉).
De andere vrijwilligers dat ik al leerde kennen zijn al heel toffe en enthousiaste mensen. En zo zie je maar weer dat vrijwilligerswerk een internationaal gegeven is ( Australië, Duitsland, Nederland, België... Niets is hier te zot 😛).
Misschien dat ik vanmiddag nog met de andere vrijwilligers het stadje even intrek, maar het wordt beslist een chilldagje! Morgen staan er verschillende dingen op de planning, dus ik zal mijn benen al maar insmeren.