Lovina week 1 part 2

21 april 2018 - Lovina, Indonesië

Hey daar aan het thuisfront!

Wat een interessante (en leuke) week heb ik achter de rug seg! 😄
De taallessen gingen redelijk goed. Met dat ik de lessen al had gehad, was ik natuurlijk de slimste van de groep. 😂
Woensdag hadden we kookles en maakten we heerlijke loempia's, zowel hartige als zoete. Mmmmh! 😋 Donderdag was het tijd voor de hot springs. Zalig zo'n warm waterbad na al die koude douches. Enkel spijtig dat al het water aan deze kant van het eiland zoveel ijzer en sulfer bevat... ik voel me nooit echt helemaal proper, maar dat is ook deel van het avontuur zeker. Oh ja als ik terug kom als een vurige rosse, eveneens de schuld van het water.😉
In de namiddag maakte ik (weer) bloemenoffers. En ik denk dat ik best fier mag zijn op mijn werkjes. 😊
Vrijdagmorgen kreeg ik nog wat extra informatie over wat ik volgende week ga doen, namelijk lesgeven in de kleuterklas. Met volle goesting (maar ook een bang hartje) stond ik klaar om te beginnen. Dus besloot ik om vrijdagmiddag maar is een les te volgen in de klas. Het was zo fantastisch! De kinderen zijn zo enthousiast om te leren en hebben zoveel respect voor hun leerkrachten. Het was erg ontroerend om te zien. Dus met volle moed zal ik volgende week starten.
Vandaag besloten we vroeg op te staan om naar de zonsopgang en de dolfijnen te gaan kijken. Deze middag trokken we het stadje in om wat te gaan shoppen. Ja ja Bali is niet goed voor de portemonnee. 😅
Morgen wordt het een chill dagje. Lesvoorbereidingen maken, wat opruimen en waarschijnlijk ook wat zwemmen.

Dikke knuffels!